Zbuduj swoją markę osobistą online!
Wspólną cechą praktycznie każdego, kto ma silną markę osobistą jest to, że ma zdefiniowaną i spójną obecność w Internecie. Wygląd każdej tożsamości marki odzwierciedla gusta jej docelowych odbiorców, których regularnie odwiedza. W związku z tym, należy zastosować te wskazówki, aby uzyskać gładką i wyróżniającą się obecność w Internecie.
1. Upewnij się, że zachowujesz spójny wygląd i styl wszędzie tam, gdzie masz swój ślad w sieci.
2. Powielaj ten sam schemat kolorów i czcionek na swoich stronach w mediach społecznościowych.
3. Posiadaj przyciągające uwagę logo, które będzie pojawiać się na każdej stronie Twojego serwisu.
4. Posiadaj przyciągające uwagę logo, które będzie pojawiać się na każdej stronie Twojego serwisu.
Logo.
Nie chcesz inwestować zbyt wiele w logo na zamówienie? Nie musi być wymyślny, ale powinien reprezentować Ciebie. Na krótką metę możesz nawet stworzyć go samodzielnie, korzystając z szablonu w aplikacji takiej jak Canva.
Zdjęcie profesjonalne.
Twój osobisty branding to przede wszystkim wizerunek, który przekazujesz. Twoje zdjęcie powinno odzwierciedlać wartości i profesjonalizm Twojej firmy.
Wybierz więc neutralne, ale swobodne zdjęcie, które sprawi, że będziesz wyglądał na bardziej kompetentnego i wykwalifikowanego. Rozważ zatrudnienie profesjonalnego fotografa, aby wzbudzić zaufanie dzięki czystemu profilowi cyfrowemu.
Strona internetowa i blog.
Musisz mieć własną stronę internetową. Podczas gdy sieci społecznościowe, takie jak strona na Facebooku, są ważne, nie są one ostatecznie Twoje. Wszystko, co Facebook musi zrobić, to zmienić swoje zasady lub zamknąć i Twoja strona będzie zniknąć na zawsze.
Jednym z sekretów udanej tożsamości marki jest to, że jest ona rozpoznawana i lubiana przez Google. Aby to zrobić, potrzebujesz własnej strony internetowej i osobistego bloga, który powinieneś regularnie wzbogacać o istotne i dobrej jakości treści, a także często wchodzić w interakcje ze swoją siecią. To podstawa, aby poprawić swoją obecność w sieci i być dobrze postrzeganym w Google.
Jednakże, jeśli chcesz osiągnąć swoje cele związane z budowaniem marki osobistej, musisz upewnić się, że Twoja strona/blog zawiera tematy, które zainteresują Twoją grupę docelową.
Strategia widoczności online.
Ułatw potencjalnym klientom i klientom Twojej firmy znalezienie Ciebie. Użyj prawdziwej nazwy i sprawdzić wszystkie parametry tak, że ludzie mogą łatwo natknąć się na swój profil. Niewidoczny lub niemożliwy do zidentyfikowania właściciel firmy powoduje brak zaufania wśród przyszłych klientów.
Blogowanie gościnne.
Po utworzeniu własnej strony i stworzeniu wysokiej jakości treści dla wszystkich możesz rozważyć zamieszczenie komentarzy/artykułów na innych odpowiednich blogach. Jednakże musisz być strategiczny, gdy szukasz możliwości blogowania gościnnego. Nie ma sensu pisać dla bloga, który nie przyciąga tej samej grupy docelowej, co Twój. Należy tylko rozważyć blogowanie na blogu, który jest szczególnie istotne dla Twojej publiczności.
Blog gościnny powinien dawać kredyt autorom i pozwalać na link w bio autora. Nie zyskasz nic w kwestii budowania marki, jeśli ludzie nie będą wiedzieli, że to Ty napisałeś post.
Sieci społecznościowe.
Aby zdominować wyniki wyszukiwania swoim nazwiskiem, należy rozważyć wykorzystanie kont w mediach społecznościowych. Ważniejsze jest, abyś zrobił to we właściwy sposób. Dlatego poświęć czas na zbadanie swojej grupy docelowej. Na jakich portalach społecznościowych spędzają czas?
Konieczne jest, aby mieć obecność w mediach społecznościowych, nawet jeśli zamierzasz pracować z innymi influencerami w swojej niszy. Ostatecznie chcesz, aby ludzie postrzegali Cię jako referencję w Twojej niszy. Wtedy sam staniesz się influencerem.